dinsdag 28 oktober 2008

Embroidery Cake

Vandaag is het feest, want ik begin met mijn My-Stitch borduurblog. Dit jaar ben ik weer gaan borduren. Met de hand en met de machine. Omdat ik niemand in mijn omgeving heb die ook borduurt is internet mijn vriend, maar er blijven heel veel vragen onbeantwoord. Ik wil in mijn blog de volgende vragen gaan beantwoorden:

  • Is borduren in of is het uit?
  • Waarom verdwijnen alle fourniturenwinkels?
  • Waarom is de beroemdste bordurende Nederlander een man?
  • Waar zijn mooie borduurwerken te zien?
  • Waarom komen de mooiste borduurboeken uit Japan?
  • Wat is de geschiedenis van de merklap?
  • Wie zijn mijn medeborduur(st/d)ers?
  • Wie ontwerpen al die prachtige en oerlelijke designs voor de machine?
  • Wat zijn de beste links?
  • Waar vinden we ons materiaal?
  • Wat zijn mooie boeken?
  • En hoe komt het borduren terug in alledaagse dingen?

In het kader van de laatste vraag vandaag twee Embroidery cakes :-)




Foto's door http://www.flickr.com/photos/jamieanderson/

Geen opmerkingen: