zondag 23 november 2008

Embroidery Freebies

Begin dit jaar wist ik dat ik een borduurmachine wilde, of eigenlijk moest hebben. Maar ik had eigenlijk nog geen idee wat ik er mee zou gaan of kunnen doen. Ik had vaag bedacht dat ik bestaande patronen op papier met de bijbehorende software wilde omzetten in digitale borduurpatronen. Maar toen ik de machine eenmaal had begon op internet mijn ontdekkingsreis naar bestaande patronen. En dan kom je al snel uit bij het fenomeen freebie. Op deze 4 sites:
Embroidery is free
Embroideryfriend
Embroidery by us
Freebielover
zijn werkelijk hele mooie patronen te vinden. Geen idee wie deze sites beheren, maar ze zijn erg slim, de patronen zijn namelijk maar 10 of 12 minuten beschikbaar. Dit levert natuurlijk een enorm verkeer (in ieder geval van mijn kant) naar de sites op. Maar het is de moeite waard.
Enkele afbeeldingen van patronen:



Geen opmerkingen: